Potřebujete pomoc?
Často kladené otázky.
Doprava a objednávka
Doprava v rámci EU obvykle trvá 2-7 pracovních dnů. Obdržíte sledovací číslo, jakmile bude váš balíček na cestě.
"Náklady na dopravu se liší podle země, prosím zkontrolujte naše podmínky dopravy."
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžete nás co nejdříve kontaktovat, abyste provedli změny nebo zrušení.
Způsob platby
Přijímáme VISA, Mastercard, Maestro, Shop Pay, Apple Pay a Google Pay.
Ano, všechny platby jsou zpracovávány prostřednictvím bezpečných a šifrovaných platebních systémů, aby byla vaše data co nejlépe chráněna.
Může být několik důvodů, například neúspěšná kontrola karty nebo nedostatečný zůstatek. Zkuste jinou platební metodu nebo kontaktujte svou banku.
Vrácení zboží
Můžete svou vrácenou zásilku zaregistrovat do 30 dnů od jejího obdržení. Stačí nám poslat e-mail a my vám pomůžeme s informacemi o vrácení.
Ano, náklady na vrácení nese zákazník, pokud zboží nemá žádnou vadu.
Jakmile projde vrácené zboží kontrolou, bude platba provedena do 10 pracovních dnů prostřednictvím původního použitého způsobu platby.